woensdag 22 maart 2017

Vrolijk Pasen

 Hallo lieve lezers,

Vandaag weer met het leuke zakdoekdoosje van Dutch Doobadoo.
Dat je het niet alleen voor zakdoekjes kunt gebruiken hebben we allemaal wel in de gaten. Ik heb het deze keer gemaakt voor de pasen.
De opening heb ik dicht gemaakt met mica zodat de paaseitjes er niet uit kunnen vallen.


Verder heb ik van Marianne Design snijmallen gebruikt.
Ik heb de paaseitjes uitgesneden uit het fluweelkarton van Craftemotions. (deze eitjes kun je ok gebruiken op een verjaardagskaart want je kunt er ook ballonnen van maken dus 2 vliegen in 1 klap)
Ook de haas is van Marianne Design.
De paaseieren en de tekst heb ik gestempeld met de Paasstempels van Marianne Design naar de hand van Karin Joan.
De kleurtjes zijn van Versamagic gebruikt.Ook deze hebben we op voorraad.


 
Ik hoop dat jullie weer een inspiratie van het doosje hebben gekregen.
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.
 
Liefs
Team Stampsandcards

1 opmerking: