vrijdag 14 april 2017

Gefeliciteerd

Goedemorgen lieve Lezers,
 
Vandaag een kaart met een van de mooi mallen van Elizabeth Crafts Design.
Die zijn echt zo mooi en snijden echt zo geweldig uit, ik ben er echt helemaal weg van.
Voor deze kaart heb ik de Gatefold Elegans Roses nr 1309 gebruikt. 
je snijd 1 strook van het Craftemotions Fluweel karton en aan beide zijden stans je met deze stans dus dan krijg je die mooie klapdelen met de rozen.
Deze heb ik gekleurd met de Versamagic.
Binnen in heb ik de mal Entwined Hearts nr 1266 gebruikt.
Je kunt het op de foto niet goed zien maar die heb ik met witte folie bekleedt op de TODO.
Het plaatje is een digi van Polkadoodles en die heb ik ingekleurd met de fijne Zigs.
Ook het woordje heb ik gekleurd met de versamagic en dan begin ik met een lichte kleur en onderaan voor de helft met een donkerdere kleur.
 
Ik hoop dat we jullie weer geinspireerd hebben,
Tot een volgende keer. Wordt gezellig volger en laat een berichtje achter. Erg leuk om te lezen.
 
liefs
Team Stampandcards
 

1 opmerking: