vrijdag 11 mei 2018

Boekkaart

Van de week een boekkaart gemaakt.
Ook ontzettend leuk om te doen.
Ik heb het mooie nieuwe Mintay papier gebruikt.
Voor een label heb ik 3 in1 pons gebruikt van Vaessen Creative, de andere labeltjes heb ik een snijmalletje van Joy Crafts voor gebruikt.
Het plaatje op de voorkant is gekleurd met de Nuvo watercolour potloden op het waterart papier.
Deze heb ik uitgestanst met een label van Crealies.
Ook nog een mask stencil van Dutch Doobaoo op de achtergrond gebruikt.
Bloemetjes uitgeknipt uit het mooie papier maken het af.
Alles is te koop in onze winkel uiteraard.






Bedankt voor het langskomen en tot een volgende kaart.

liefs
Team Stampsandcards

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan. Jammer dat er geen stap voor stap uitleg bij staat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blog gevonden, heb sinds kort ook een blog maar moet er ook mijn weg in vinden. Zal eens vaker komen kijken hier! Bedankt voor de tip Monique

    BeantwoordenVerwijderen