zaterdag 2 juni 2018

Hallo ik ben Monique Mulder en ik ga Annemarie in dit blog ondersteunen. Op dit blog zal ik proberen wekelijks iets te posten.  Ik zal proberen uit te leggen hoe ik de voorbeelden maakte en wat ik ervoor gebruikte.
Het is leuk om creatief bezig te zijn. Ik ben mijn hele leven al creatief actief, en heb dat ook nodig als ontspanning. Ik verveel me nooit! Op dit moment hou ik me bezig met allelei papier hobby’s, maar ik heb ook poppenhuizen gemaakt, naailes gegeven, de verrassingscursussen bij Pipoos gegeven. Kortom ik heb echt van alles gedaan.
Schroom niet te vragen hoe ik iets maakte of een tip voor je heb. Ik zal altijd proberen antwoord te geven.
Ik hoop jullie te zien in het volgende blog. Vergeet niet een berichtje achter te laten. Daar worden we blij van.

1 opmerking: